Můj pracovní den

Když řeknu, že pracuji jako auditní asistent, málokdo si umí představit, jak přesně můj běžný pracovní den vypadá. Taky vás to zajímá? Tak si pojďte přečíst můj článek.

Co je náplní práce auditního asistenta?

Náplň práce auditních asistentů záleží hlavně na tom, zda jsou zrovna alokováni na dlouhodobé rezervaci, nebo pracují na tiketech. Stále vám není jasné co tím myslím? Tak si to pojďme trochu rozebrat. 

Jak to konkrétně probíha?

Velkou část roku si nás auditoři „zvou“ do svých auditních týmů, a my s nimi pracujeme na auditních zakázkách. Zamluvit si nás můžou dle potřeby. Na týden, ale třeba i na dva měsíce. To závisí na velikosti a náročnosti zakázky. V tomto případě se stáváme tak trochu samostatnou jednotkou v rámci naší ASG kanceláře, a naopak součástí auditního týmu.

Narozdíl od auditorů, v průběhu zakázky nejezdíme ke klientovi, ale pomáháme týmu na dálku. A jak víme co dělat? Přístupů je hned několik a záleží jen na tom, kdo zrovna zakázku vede. Zažila jsem již vytvořený workplan, postupné zadávání úkolů vedoucím zakázky či členem týmu, ale také lehce chaotické požadavky od několika lidí souběžně. Mně osobně asi nejvíce vyhovuje předem připravený workplan, ve kterém jsou rozepsány všechny potřebné úkoly, které se pak přiřazují jednotlivým členům týmu. Každý tak přesně ví, jaká práce ho čeká a kolik toho má před sebou. Je tak mnohem lehčí si práci dobře rozložit a naplánovat. Workplan může vypadat například takto:

 Workplan2

Co děláme mimo zakázky?

A pokud zrovna nejsme na dlouhodobé rezervaci, tak pracujeme na krátkodobých úkolech neboli tiketech. Ty nám auditoři zadávají do systému, a následně nám je naši teamleadeři rozdělují. Některé úkoly jsou rychlovka a zaberou nám třeba jen hodinku. Jiné jsou zase komplexnější a mohou být i na den či více. Jakmile máme úkoly hotové, náš teamleader je zkoukne a případně nás upozorní na chyby. Nakonec hotový úkol odesíláme auditorovi.

Právě hledáme nové lidi do auditu. Mrkněte na volné pozice, a dejte nám o sobě vědět.