Baví mě všechno, a tak jsem konzultant

Vždycky jsem měl dost široký záběr toho, co mě bavilo. Ostatní na mě koukali trochu jako na blázna, když jsem jim přesvědčeně tvrdil, že mě ve škole baví vlastně tak trochu všechno, protože ze všeho si přeci mohu odnést něco zajímavého. Přirozeně jsem měl tedy problém si vybrat kam po gymnáziu směřovat, ale po pár klopýtnutích jsem skončil na VŠE.

Consulting mě zlákal už na vejšce

V prváku jsem zjistil, co je to ten management consulting, což mě ihned zaujalo. Přestože jsem studoval finance, tak jsem si sehnal stáž v marketingu, protože jsem chtěl zkusit hodně odlišného a neuzavírat se v jednom pohledu na svět. Rychle jsem také zjistil, že když se člověku nepodaří najít to svoje, tak každodenní práce v korporátu není žádná legrace.

Široký záběr může být přednost

Jak asi tušíte, tohle ale není můj případ. Nechal jsem se vést tím co mě baví a brzy si uvědomil, že touha zkusit si všechno možné je předností, kterou lze zužitkovat. Ve výběru magisterského oboru jsem se tedy nenechal omezovat a vydal se do Nizozemí, kde jsem si mohl zvolit konkrétní specializaci strategického charakteru. Odtud si odnáším zejména to, jak zásadní je optika, kterou podnikatelé a manažeři hledí na své problémy.

Jsme ekonomové, sociologové a markeťáci

To mě přivedlo do KPMG, konkrétně k týmu Customer & Strategy, kde odlišné pohledy rádi kombinujeme. Jak ale název napovídá, ve strategické propozici je pro nás klíčový zákazník. Jednoduše řečeno věříme, že středem klientského vesmíru by měla být právě zákaznická zkušenost, která člověka chytne a nepustí.

Jestli se taky chceš podílet na budování značky jako love brandu, podívej se na volné pozice a dej nám o sobě vědět. K nám do týmu zrovna hledáme nováčka.