Zpět na volné pozice

Asistent/ka oddělení - Praha

KPMG Česká republika hledá do své poradenské divize Deal Advisory novou posilu do týmu na pozici sekretářky.

Jaké budou vaše zodpovědnosti?

  • administrativní podpora partnerům a manažerům
  • příprava reportů, podkladů pro jednání, prezentací
  • organizace a koordinace interních a externích meetingů
  • zajištění obchodních cest, rezervace letenek a ubytování a následné vyúčtování
  • vyřizování telefonních hovorů, obchodní korespondence, práce s klientskou databází
  • další administrativní a sekretářské úkony dle požadavků nadřízeného

Profil ideálního kandidáta:

  • SŠ/VŠ
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
  • profesionální vystupování, znalost obchodní korespondence
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • flexibilitu
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

V KPMG navíc získáte:

  • uvolněnou firemní atmosféru, kterou je naše firma pověstná
  • práci v mezinárodním prostředí renomované společnosti
  • pracoviště v centru Prahy
  • možnost systematického vzdělávání
  • životní a úrazové pojištění
  • firemní i týmové společenské akce
  • další benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně dle vlastního výběru
  • možnost částečného úvazku (80%)

Nástup: leden / únor 2019

Informace o pozici

Místo pracoviště: Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Benefity: Notebook, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina (středně pokročilá), Čeština (výborná)

Zadavatel: KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.