Zpět na volné pozice

Asistent/ka managementu oddělení

Hledáte pestrou a zajímavou práci s denním využitím angličtiny? Chcete reprezentovat oddělení a řešit všední i méně všední úkoly? Tak jste tu správně! Hledáme "pravou ruku" pro jedno z našich největších a nejvýznamnějších oddělení.

Na jakou práci se můžete těšit?

  • Administrativně zaštítíte agendu celého oddělení
  • budete pracovat s našimi interními systémy a Excelem
  • často někam cestujeme, budeme od vás tedy potřebovat zajistit pracovní cesty
  • budete komunikovat s klienty
  • jednou za čas potřebujeme pomoci s organizací týmových akcí nebo s přípravou akcí pro klienty

Co bychom od vás potřebovali?

  • plynulou znalost českého jazyka
  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost MS Office, zejména Word a Excel
  • SŠ vzdělání ukončené maturitou nebo vyšší
  • skvělou komunikaci a organizaci
  • týmového ducha

A co vám nabízíme v KPMG?

  • práci v mezinárodním prostředí
  • práci v mladém kolektivu zkušených profesionálů
  • přátelskou firemní atmosféru, kterou je naše firma pověstná
  • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
  • benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně podle vlastního výběru
  • možnost zapojit se do našich CSR akcí a pomoci tak neziskovým organizacím

Informace o pozici

Místo pracoviště: Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Benefity: Notebook, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel: KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.