Zpět na volné pozice

Asistent/ka do advokátní kanceláře - Praha

Jaké budou vaše zodpovědnosti?

  • administrativní podpora právního týmu
  • příprava reportů, podkladů pro jednání, prezentací, formátování dokumentů
  • organizace a koordinace interních a externích meetingů
  • vyřizování telefonních hovorů, obchodní korespondence, práce s klientskou databází
  • zajišťování kancelářských potřeb, vyřizování pošty, pochůzky
  • zajištění obchodních cest, rezervace letenek a ubytování a následné vyúčtování
  • obsluha klientského prostoru v nepřítomnosti recepční
  • další administrativní a sekretářské úkony dle požadavků nadřízeného

Profil ideálního kandidáta:

  • SŠ/VŠ
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
  • profesionální vystupování, znalost obchodní korespondence
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • flexibilitu
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

V KPMG Legal navíc získáte:

  • přátelskou firemní atmosféru
  • práci v prestižní advokátní kanceláři
  • pracoviště v centru Prahy
  • systematické vzdělávání (PC kurzy, jazykové kurzy, soft skills školení)
  • životní a úrazové pojištění
  • firemní i týmové společenské akce
  • firemní notebook, telefon
  • další benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně dle vlastního výběru

Informace o pozici

Místo pracoviště: Pobřežní 648/1a, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Benefity: Dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní akce

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina (středně pokročilá), Čeština (výborná)

Zadavatel: KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.