Zpět na články

2 v 1: Konzultantka a Social Coordinator

I když je činnost business analytika či konzultanta poměrně různorodá, někdy má člověk chuť si v práci vyzkoušet ještě něco z jiného soudku. U nás máme jedinečnou příležitost si ke svým projektům přidat ještě například roli CSR či IT koordinátora, nebo (právě jako já) organizovat social aktivity pro celý tým.

Co si pod social aktivitami představit?

V našem oddělení Management Consulting v pražské kanceláři máme na 140 kolegů. Protože se v průběhu roku všichni rozprcháváme na různé projekty, jsou to právě social aktivity, které nám umožňují se společně potkat, předat si tipy a zkušenosti, ale také poznat kolegy i z jiné než pracovní stránky. Zpravidla mají podobu různých teambuildingových akcí.

Jaké aktivity pořádáme?

Akce, ať už pravidelné či spontánní, se různí velikostí i místem konání. Největší akcí roku je tzv. Outdoor, tedy výjezdní zasedání celého MC mimo Prahu, během kterého je možné se dozvědět spoustu zajímavých věcí z aktuálních nebo připravovaných témat. Kromě knowledge sharingu, si s kolegy zahrajeme různé hry, sportujeme nebo prostě jen poklábosíme nad sklenkou vína.

Další pravidelnou akcí je MC snídaně, která se koná 2x ročně. To si přímo v kanceláři užíváme sladké i slané dobroty, smoothies a také výbornou kávu od šikovných baristů.

Sportovního ducha pěstujeme naším MC Pinčes Cupem. Ani kvůli němu nemusíme opouštět budovu, protože přímo v kuchyňce máme k dispozici pingpongové stoly. Ani o další sportovní aktivity u nás není nouze. Nově je mají na starosti naši sportovní ambasadoři.

Z těch spontánnějších akcí zmíním například pubkvíz, při kterém v týmech porovnáváme náš všeobecný přehled.

Co obnáší pozice Social Coordinatora?

Všechny tyto aktivity je třeba organizačně zastřešit a od toho jsem tu já s kolegyní Denisou. Jsme součástí MC, konkrétně týmu specializovaného na Public Sector a nad rámec naší práce organizujeme výše uvedené akce. Proč to děláme? Prostě proto, že nás to baví a bereme to jako zpestření pracovního dne. Vymýšlíme akce a jejich harmonogram, zařizujeme místo a občerstvení, informujeme a motivujeme kolegy k účasti, a taky plánujeme budget. Program se snažíme dělat rozmanitý, ale vyjít vstříc všem 140 lidem je někdy oříšek.

Tady vidíte, že pokud vás baví něco mimo vaši pracovní náplň, v KPMG určitě najdete způsob, jak se realizovat. A pokud by vás zajímala práce (nejen) v oddělení Management Consultingu, podívejte se na volná místa.

Volné pozice