Zpět na články

Vyrostlo nám v KPMG

Jak napovídá i název téhle stránky, KPMG je hodně o růstu. Spousta lidí tu vyrostla a vy tady můžete vyrůst taky. Já se pořád nepřestávám divit, že aktivně používáme slovo „vyrosť“. Co všechno může v KPMG vyrůst? Na základě našeho forenzního experimentu zjišťujeme, že to rozhodně nejsou jen lidi…

Chuť růst

Tak se mi stalo, že jsem byla nastydlá a koupila si zázvor na čaj. Onen zázvor jsem pak zapomněla v pytlíku na stole. Pár dní, až týdnů, si žil vlastním životem. A potom koukám, že klíčí. Evidentně měl vážně velikou chuť růst, i když nebyl zrovna úplně na světle a navíc se mu nedostávalo žádné péče.

Příležitost k růstu

Bylo jasné, že by nebylo správné takovou chuť a odhodlání v KPMG nepodpořit. Každý kousek zázvoru dostal svůj kyblík s hlínou a pravidelným přístupem k vodě. Ani jedno by samozřejmě nemělo tak zásadní přidanou hodnotu nebýt naší speciální KPMG motivační nálepky: „Vyrosť v KPMG“.  

A tak jsme pak jen čekali, jak se svojí příležitostí naloží…

Růst

Jeden z exemplářů svoji příležitost tak úplně nevyužil a po krátké době uschnul. A ne, určitě to nemohla být chyba někoho jiného, kdo by se o něj třeba málo staral… :-)

Zato ten druhý šel do plných a brzy se nám už ani nevešel do kyblíku! Následně byla jeho motivační nálepka vyměněna za informativní: "Vyrostli jsme v KPMG".

A výsledek?

Z našeho experimentu je zřejmé, že kdo má chuť růst, dostane v KPMG skvělou příležitost. To jak ji využije, už je ale jen na něm. Experiment dále stanovuje růstovou úspěšnost 50 %, ale vzhledem k velikosti vzorku, bych to nebrala jako úplně průkazné číslo. 

Tak se podívejte na naše volné pozice a taky vyrosťte (vážné divné slovo) v KPMG!

 

Volné pozice