Zpět na volné pozice

Asistent/ka mzdové účetní/ HR administrator - Kladno

Nově otevíráme juniorskou pozici v oddělení Accounting Services and Payroll. Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který ví, co chce a má zájem se rozvíjet v oblasti mzdového účetnictví.

Vaší náplní práce bude:

  • spolupráce se zkušenou mzdovou účetní
  • provádění jednodušších úkonů spojených s vedením mzdové agendy
  • HR administrace

Měl/měla byste mít:

  • SŠ ekonomického zaměření
  • Zájem o mzdové účetnictví
  • Znalost anglického jazyka výhodou, nikoliv podmínkou
  • Zkušenosti se mzdovým účetnictvím či HR agendou výhodou
  • Dobrou znalost MS Office
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost

Můžeme Vám nabídnout:

  • Práci v příjemném mezinárodním prostředí renomované firmy
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody (kafeterie - 20 000 bodů ročně, životní a úrazové pojištění, společné kulturní a volnočasové akce, jazykové a jiné vzdělávací kurzy, politika kompenzace přesčasů, podpora širokého množství CSR aktivit a jiné)
  • Možnost systematického odborného i osobnostního vzdělávání
  • Typ úvazku: částečný úvazek (6 hodin denně)
  • Datum nástupu: dle domluvy

Informace o pozici

Místo pracoviště: okres Kladno

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Benefity: Nadstandardní lékařská péče, notebook, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní akce

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina (mírně pokročilá), čeština (středně pokročilá)

Zadavatel: KPMG Česká republika, s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.